Castelul Printesei de Caramel


Geniala! Frapanta si hazlie povestea unui visator bucurestean. M-a uimit cum poate autorul care a fost multi ani jurnalist sportiv sa descrie atât de frumos jocul, nu de fotbal ci al dragostei. Când am primit cartea, am tinut-o cu grija, pentru ca imaginea cartii era îndrazneata si plina de mister. Acum, dupa ce am terminat cartea... melcul, sfârcul tantos, scrisul mare, titlul camarelizat, toate îmi sunt plinde de înteles. Mi-am dat seama citind aceasta carte de câteva lucruri: ca avem toti un "pitic" imaginar pe care dam vina de câte ori ne îndragostim si ca testele la care suntem supusi sunt doar cai de a te apropia de marea ta iubire, care de cele mai multe ori se afla mai aproape de tine decât crezi. Pacat... ca de cele mai multe ori visezi prea mult ca sa observi asta. Esti scenarist, inventezi mii de posibilitati de a te apropia de el / ea, si uiti sa o saluti când treci pe lânga ea pe strada. Pentru mine, cartea asta a fost ca o vitamina. M-a dus cu gândul departe... pâna pe strazile înfundate din Paris, la primii mei prieteni din clasa a 9-a, si la urma de tot la iubitul meu, care era în pat lânga mine. Iubirea nu e imposibila, ea trebuie doar zgândarita. Va invit sa cititi aceasta carte, care este accesibila la pret tuturor, pentru ca editura tritonic are grija de buzunarele noastre. Pâna la viitoarea carte, va invit sa citti, sa cititi, sa cititi... ca slava domnului, literature nu e în criza. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu